Page 5 - Zsiráf Magazin - 2008. szeptember
P. 5
3 Zsiráf 2008. szeptember
TETŐTERASZ
Ki lehet
über-
színre lép szexuális?
Vajon a férfiak helyeslik az új kategó-
riába sorolást, vagy kikérik maguknak az
überszexuális jelzőt? A kampány egyik arca
Kammerer Zoltán lett. A sportoló tehát hiva-
talosan is vállalta az új férfitípus képvise-
lését, pedig magával a fogalommal csak
később jött tisztába. Kammerernek nagyon
tetszett az ötlet, a szervezők kedvessége,
és nem utolsó sorban az überszexualitás
hitvallás, és úgy érezte, azonosulni tud vele.
viselkedés az egyetlen járható út. Aztán eljött Teszteljük Az egykori öttusázónak egy szexuálpszichológus
a következő férfitípus ideje. A metroszexuális magyarázta el a fogalmat, és Kammerer Zoltán
– vagyis nagyvárosi – férfi majdnem, vagy úgy látta, hogy egy olyan folyamatról van szó,
ugyanannyira hiú a külsejére, mint egy nő. a pasikat! amit szívesen megtanul. Pont ebben rejlik az
Szemránckrémet használ, szőrteleníti magát, überszexualitás lényege, tehát az új férfití-
szoláriumba jár, és ezek csak az alapvető pus nem egy adott állapotot tükröz, hanem
dolgok. Extrémebb esetben sminkel is a pasi, Az idei nyáron az Old Spice arra tett kísérletet, egy állandó változást, fejlődést. És még az
szedi a szemöldökét, vagy akár plasztikai hogy feltérképezze az ideális férfiakat. Ennek is fontos, hogy aki überszexuális, nem egy
sebész kése alá fekszik. Tipikus példa volt első lépése egy utcai kutatás volt, ahol külön- elszigetelt csoport tagja, sokkal inkább széles
sokáig David Beckham stílusa. A nők hamar böző szituációkban tesztelték a férfiak segí- réteghez tartozik.
megelégelték, hogy egyes pasik többet állnak tőkészségét Budapest különböző pontjain. Az új férfiideált képviseli Harsányi Levente is,
a tükör előtt, mint ők maguk. Valószínűleg A pasik jól szerepeltek a megmérettetésen, és akinek szintén nagyon megtetszett a kampány.
ez volt a fő oka annak, hogy kialakult az új úgy tűnik, igazi férfiakkal vagyunk körülvéve. Ő sem tudta magáról, hogy az überszexuálisok
szépségideál. Három napon át tesztelték a járókelőket, és táborát népesíti. A műsorvezető saját bevallá-
a következő eredmény született: a buda- sa szerint azonnal magára ismert a leírásból,
A 21. század pesti férfiak több, mint harmada hajlandó és úgy érzi, minden követelménynek meg-
felel. Szerinte egy egészséges kapcsolatban
segítséget nyújtani egy idegen hölgynek,
férfitípusa ha az lerobban az autójával, nehéz bőrön- mindkét félnek adnia kell, és elengedhetetlen
döt cipel, széthullajtja jegyzeteit, elszórja
a humor, mint az überszexi férfi kelléke.
a gyümölcsöket vagy nem tud megbirkózni Harsányi Leventét annyira megihlették a vele
a biciklikerék felpumpálásával. A tesztelés történtek, hogy a jövőben azt tervezi, könyv
Ne gondoljuk, hogy valami teljesen új „talál- során azt is vizsgálták, hogy mennyi idő telik formában is kiadja a gondolatait, tapasztalata-
mányról” van szó. Legegyszerűbben úgy el két segítségnyújtás között, és ez az arány it. Kíváncsian várjuk egy valódi überszexuális
lehet összefoglalni, hogy azokat nevezzük hogyan változik. férfi megnyilvánulását.
überszexuálisoknak, akik ápoltak és adnak Tóth Tamara
a külsejükre, de közben nem feledkeznek
meg a hagyományos férfi értékekről sem.
Magabiztosak az élet minden területén,
tisztában vannak vonzó külsejükkel, ezért
nincs szükségük külső megerősítésre, és
nem bámulják magukat folyton a kirakatok
tükrében. Kezdeményezőek, de nem tola-
kodóan rámenősek, határozott véleményük
van a világról, de nem nyomják el a nőket.
Tehát mellettük a nő nőnek érezheti magát,
akinek fogják a kezét, de nem mindig.
A vonzó megjelenéshez az is hozzátar-
tozik, hogy nem akarnak a nőkre hason-
lítani, de a legújabb divatot sem követik
megszállottan. A férfiasságuk nemcsak a
külső jegyekből fakad, hanem az általuk
hordozott értékekből is. Az otthonról hozott
normákat vegyítik az élettapasztalataikkal,
és ebből állítják fel saját értékrendjüket.
Az überszexuális férfi tiszteli a nőket, ha
párja van, akkor törődik vele, igyekszik a
harmonikus kapcsolat fenntartására.