Page 11 - Zsiráf Magazin - 2016. december
P. 11

Az elméletet gyakorlat követte. A diákok inter- „Minden programvezető nagyon profi volt. Re-
            aktív feladatok, játékok formájában tesztelhették  mekül megoldották a csapatok mozgatását az
            frissen megszerzett tudásukat. Az évek óta nagy  interaktív feladatoknál. Ezek az interaktív, játékos
            népszerűségnek örvendő „csőgörény” simoga- bemutatók azért is hasznosak, mert ha a diá-
            tóval a nebulók ízelítőt kaptak arról, hogy a NAV  kok a saját bőrükön tapasztalják meg a hamis
            munkatársai hogyan ellenőrzik a Magyarország- tárgyak veszélyeit, könnyebben a helyén tudják
            ra érkező árukat, a „tapiasztalnál” pedig kiderült,  kezelni a dolgokat.” – árulta el nekünk Lakatos
            milyen apró részletek alapján állapítható meg  Károlyné, a Kodolányi Szakgimnázium tanára.
            egy-egy tárgy hamis volta.
                                                              Az előadások után nem egy visszajelzés érke-
                                                              zett a diákok részéről, amelyben megjegyezték,
                                                              hogy ezek után körültekintőbben fognak vásá-
                                                              rolni. Nem csak az online világban, de a piacon
                                                              és a nagyobb áruházláncokban is.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16