Page 11 - Zsiráf Magazin - 2016. december
P. 11
Az elméletet gyakorlat követte. A diákok inter- „Minden programvezető nagyon profi volt. Re-
aktív feladatok, játékok formájában tesztelhették mekül megoldották a csapatok mozgatását az
frissen megszerzett tudásukat. Az évek óta nagy interaktív feladatoknál. Ezek az interaktív, játékos
népszerűségnek örvendő „csőgörény” simoga- bemutatók azért is hasznosak, mert ha a diá-
tóval a nebulók ízelítőt kaptak arról, hogy a NAV kok a saját bőrükön tapasztalják meg a hamis
munkatársai hogyan ellenőrzik a Magyarország- tárgyak veszélyeit, könnyebben a helyén tudják
ra érkező árukat, a „tapiasztalnál” pedig kiderült, kezelni a dolgokat.” – árulta el nekünk Lakatos
milyen apró részletek alapján állapítható meg Károlyné, a Kodolányi Szakgimnázium tanára.
egy-egy tárgy hamis volta.
Az előadások után nem egy visszajelzés érke-
zett a diákok részéről, amelyben megjegyezték,
hogy ezek után körültekintőbben fognak vásá-
rolni. Nem csak az online világban, de a piacon
és a nagyobb áruházláncokban is.