Page 44 - Zsiráf Magazin - 2017. június
P. 44

MIT ADOTT NEKÜNK A SZIGET?

            A „fesztivál életérzést” és generációk számára  egy hetes zenés piknikjéből Európa kétszer is
            meghatározó közösségi élményt. Ma a fesz- legjobbnak választott nagyfesztiválja, a leg-
            tivál szó egyet jelent a Sziget Fesztivállal.  nagyobb presztízsű elismerés a szakmában,
            A magyarországi 16 évesnél idősebb lakos- az European Festival Award „legjobb zenei
            ság 15%-a személyes élménnyel rendelke- felhozatal” díjának tulajdonosa és a 2016-os
            zik a rendezvény kapcsán, mivel több, mint  fesztivál megkapta a „nemzetközi fellépők
            1,2 millió magyar ember látogatta már meg  kedvenc fesztiválja” díját is.
            a rendezvényt, legalább 1 alkalommal, de
            a személyenkénti átlag látogatás száma 3,4.       A legmenőbb és legismertebb hazai márka
                                                              lett. Azon túl, hogy hazánkban a legsikere-
            Felrajzolta Budapestet a nemzetközi fesz- sebb és legmenőbb brandnek a Szigetet vá-
            tiváltérképre. A Sziget hatalmas utat járt be  lasztották, mára ez a legismertebb magyar
            az elmúlt 24 évben, s lett, egy baráti társaság  márka a nagyvilágban is.
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49