Page 44 - Zsiráf Magazin - 2017. június
P. 44
MIT ADOTT NEKÜNK A SZIGET?
A „fesztivál életérzést” és generációk számára egy hetes zenés piknikjéből Európa kétszer is
meghatározó közösségi élményt. Ma a fesz- legjobbnak választott nagyfesztiválja, a leg-
tivál szó egyet jelent a Sziget Fesztivállal. nagyobb presztízsű elismerés a szakmában,
A magyarországi 16 évesnél idősebb lakos- az European Festival Award „legjobb zenei
ság 15%-a személyes élménnyel rendelke- felhozatal” díjának tulajdonosa és a 2016-os
zik a rendezvény kapcsán, mivel több, mint fesztivál megkapta a „nemzetközi fellépők
1,2 millió magyar ember látogatta már meg kedvenc fesztiválja” díját is.
a rendezvényt, legalább 1 alkalommal, de
a személyenkénti átlag látogatás száma 3,4. A legmenőbb és legismertebb hazai márka
lett. Azon túl, hogy hazánkban a legsikere-
Felrajzolta Budapestet a nemzetközi fesz- sebb és legmenőbb brandnek a Szigetet vá-
tiváltérképre. A Sziget hatalmas utat járt be lasztották, mára ez a legismertebb magyar
az elmúlt 24 évben, s lett, egy baráti társaság márka a nagyvilágban is.