Page 57 - Zsiráf Magazin - 2016. november
P. 57

Az biztosan látszik, hogy a jövőben az em-
                                                              berek nem egyféle formátum közül választ-
                                                              hatnak, amikor vizuális szórakozásra vágynak.
                                                              Már most rendelkezésre áll a 2D, a 3D, a 360
                                                              fokos videók-képek és a VR. Ez utóbbiak
                                                              esetében, ahol a bejárhatóság a legfonto-
                                                              sabb tényező, Laganaro szerint a vízválasztó
                                                              egy olyan tartalom megjelenése lesz, amely
                                                              széles közönséghez jut el, egyúttal teljesen
                                                              új befogadási élményt is nyújt – ennek per-
                                                              sze technikai feltételei is vannak, hiszen még
                                                              nem általános tartozéka egy háztartásnak a
                                                              VR szemüveg. Ahogy azonban a filmnek is
                                                              megvannak a maga klasszikusai, a máig hivat-
                                                              kozási alapnak számító alapművei, a jövőben
                                                              a VR is hasonló módon érheti el a mainstream
                                                              státuszt. Ha ezt sikerül elérnie, akkor válik iga-
                                                              zán a tömegek szórakozási formájává.
   52   53   54   55   56   57   58