Page 12 - Zsiráf Magazin - 2019. április
P. 12

A siker kulcsa:                                   Érdekességek:




            A társaság sikerének titka a csukák méretében  A szervezet különleges reklámformájával is
            rejlik, ugyanis a gyár minden lábfejméretre ké- egyediséget teremt: nem alkalmaznak híres-
            szít cipőt, és a cipők gyakorlatilag mindenki  ségeket, színészeket vagy sportolókat azért,
            számára elérhetőek.                               hogy a cipőt el tudják adni. Szerintük egy cipő
                                                              önmagát adja el.
            De vajon mit tartogat a jövő?Az NB vállalat
            immár a világ egyik legnagyobb sportcipőket  Egy menő New Balance viselése egy életérzés,
            gyártó cége, több mint háromezer alkalma- amit mindenképpen meg kell tapasztalni.
            zottal világszerte. Termékeiket közel százhúsz  Ez az utolsó nagyvállalat, ami az edzőcipőit
            országban forgalmazzák. A cég éves bevétele  Amerikában gyártja. Erről meg is nézhettek
            ma már átlépte a 1,5 milliárd dollárt, és folya- egy kisfilmet.
            matosan nő. Habár 2016-ban belekeveredett
            egy komolyabb politikai botrányba, a cég  A New Balance egy olyan elismert és kedvelt
            ügyesen kommunikálta azt a médiában és  márka, hogy hipszterek és értelmiségi emberek
            tisztára mosta a nevét.                           egyaránt viselik, így bártan ajánlom neked is!

                                                                                              Váradi Kornél
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17