Page 12 - Zsiráf Magazin - 2019. április
P. 12
A siker kulcsa: Érdekességek:
A társaság sikerének titka a csukák méretében A szervezet különleges reklámformájával is
rejlik, ugyanis a gyár minden lábfejméretre ké- egyediséget teremt: nem alkalmaznak híres-
szít cipőt, és a cipők gyakorlatilag mindenki ségeket, színészeket vagy sportolókat azért,
számára elérhetőek. hogy a cipőt el tudják adni. Szerintük egy cipő
önmagát adja el.
De vajon mit tartogat a jövő?Az NB vállalat
immár a világ egyik legnagyobb sportcipőket Egy menő New Balance viselése egy életérzés,
gyártó cége, több mint háromezer alkalma- amit mindenképpen meg kell tapasztalni.
zottal világszerte. Termékeiket közel százhúsz Ez az utolsó nagyvállalat, ami az edzőcipőit
országban forgalmazzák. A cég éves bevétele Amerikában gyártja. Erről meg is nézhettek
ma már átlépte a 1,5 milliárd dollárt, és folya- egy kisfilmet.
matosan nő. Habár 2016-ban belekeveredett
egy komolyabb politikai botrányba, a cég A New Balance egy olyan elismert és kedvelt
ügyesen kommunikálta azt a médiában és márka, hogy hipszterek és értelmiségi emberek
tisztára mosta a nevét. egyaránt viselik, így bártan ajánlom neked is!
Váradi Kornél