Page 101 - Zsiráf Magazin - 2016. február
P. 101

AZ IRÁNYÍTÁS FONTOSSÁGA

            Arra a kérdésünkre, hogy miben fejlődött a
            legtöbbet, Olivér a pontosságot emelte ki. Ko-
            rábban problémája volt a swinggel, impact
            előtt mindig is nehezebben tudta irányíta-
            ni a labdát. Odakint azonban elemezték a
            mozgását és rájöttek, hogy a mozdulatban
            van a hiba. Ezért az edzők arra mentek rá,
            hogy lelassítsák az alsó testét, melynek se-
            gítségével most már jobban tudja irányítani a
            labdát. Amit fontosnak tartott még kiemelni,
            hogy rengeteget fejlődött a putt játéka is. Ezt
            úgy gyakorolták, hogy 3,4 és 5 lábról kellett
            puttolnia 10 labdát, majd 10 lábról, úgy, hogy
            a lyuk előtt nem állhatott meg a játékszer.
            Ezek után pedig ugyanezt 25 lábról kellett
            végrehajtania, hogy a labdának egy putton
            belül kellett megállnia. Olivér tehát rengete-
            get fejlődött a pontosság és a precizitás te-
            rén, és bár ezek a tanácsok, új módszerek és
            tapasztalatok, nem biztos, hogy az év elején
            eredményekben is megmutatkoznak már, de
            olyan iránymutatást adtak neki a jövőre néz-
            ve, amely a későbbiekben még magasabb
            szintre emelhetik a játékát.






                                                              JASON FLOYD VAGY TOM BURNETT?


                                                              Olivér korábban a spanyolországi Jason Floyd
                                                              Akadémia légkörét is megtapasztalhatta,
                                                              most pedig  bepillantást nyerhetett egy má-
                                                              sik nagy nevű edző iskolájának módszereibe
                                                              is. De vajon miben hasonló és miben más a
                                                              két intézmény?
   96   97   98   99   100   101   102   103   104