Page 31 - Zsiráf Magazin - 2017. június
P. 31
Ha elkészül, nagy vonalakban Ez a módszer, hogy egy elő-
Zs miről fog szólni? Zs re gyártott trailerrel tesztelik
a közönség reakcióit, Amerikában nagyon
Van néhány ember, akik arra működik. Nálunk mi a helyzet?
TT ébrednek, hogy egyik-napról
a másikra eltűnt a Duna, és ezzel együtt a la- Ez az úgynevezett moodfilm be-
kosság is. Hat ember, akiknek semmi közük TT vált receptúra. A tengerentúlon
egymáshoz. Szép lassan ráébrednek, hogy inkább proof of conceptnek hívják. A lényege,
valami oka van annak, hogy ők itt maradtak. hogy ezen keresztül bemutatod, nagyjából
Az egyikük egy próféta, akinek gyerekkorá- hogy fog kinézni a filmed, milyen lesz a hangu-
ban ez a jövendölés meg is jelent. Gyerekként lata, képileg milyen irányba szeretnél elmenni.
horgászott az apjával és odaúszott hozzá egy Nálunk ez inkább ösztönösen jött. Elsősorban
palackposta, azzal az üzenettel, hogy még mi is szerettük volna látni, merre halad a dolog.
az életében el fog tűnni a Duna. Ezt a súlyt Nyilván kisebb a tétje egy moodfilmnek, mert
hordozza magában azóta is, és hiába mondta ha menet közben kiderül, hogy nem működik,
el másoknak, mindenki kinevette vagy bán- akkor nem égetjük le magunkat. Nagyon fon-
totta. Később a hat ember együtt próbálja tos, hogy az ember kipróbálja magát kisebb
megfejteni, mi történt. De még nagyon sokat volumenű dolgokban. Mást ne mondjak azért
alakul, nyilván ezek is olyan pontok, amik már is, mert magyar adóforintokból készül a film,
régóta a fejemben vannak. nagyon kevés olyan ország van, ahol elmond-
hatják magukról, hogy az állam támogatja
a filmkészítést. Ezért is lényeges, hogy mi ma-
gunk is lássuk a közönség reakcióit. És sok jó
ötletet kapunk-kaptunk, amit esetleg be tudunk
építeni a filmbe. A saját részemről imádom azo-
kat a kommenteket a DVNA Teaser alatt, hogy
„mért ilyen mély a meder?” Imádom, mert fog-
lalkoznak vele. Ez pedig azért nagyon fontos,
mert a közönségnek készítünk filmet, nem ma-
gunknak.