Page 60 - Zsiráf Magazin - 2016. február
P. 60
minket, és lőttek a karrierünknek – kaptam
meg padtársam válaszát.
Ez a MILA, de most komolyan!!! A végén még
belehal egy 1-es fokú T.Ű.Z. riadóba is... Inkább
visszatekintettem a dolgozatomra. A 499 fel-
adatból 498-at már megcsináltam és még
több, mint 30 perc van az írásbeli idejéből...
Halálra unom magam! Fire nem jöhetett be,
mert a tűztündérek „veszélyesek” egy ilyen
helyen... Mekkora marhaság ez már, kérem!
Inkább befejezem a feladatot, gondoltam. Az
utolsó kérdés... „Mi az a T.Ű.Z.?” Chh... Ilyen
egyszerű kérdés? Beírtam a válaszomat...
–Komolyan ilyen röhejes kérdések voltak
akkoriban?! És eszem megáll... DOLGOZA-
TOK?!!! – szakít félbe türelmetlenül egy punk
hajú fiú.
Ezt a zavaró kérdést nem veszem figyelembe.
Folytatom tovább:
lig telt el három óra, de már kijavították a
Amunkáinkat. (Mi volt ez, kérem, ha nem
modern technika?!) Izgatottan meredtem a
szivárványszínű vízoszlopra, amint megjelent
az egyetem kék ege fölött. Sürgősen keresni
kezdtem a nevemet.
–Megvagy! – hallottam Fire, éles, sikításszerű
hangját.
–Hol? Hol? Hol? – kapkodtam a fejemet. Hir-
telen én is ráfókuszáltam a nevemre. Én... Én...
Évfolyamelső lettem!!! Fantasztikus!!! Ujjong-
tam, majd megpillantottam magam mellett
MILA nevét... Elégtelen... 100-ból 4 pont...
MILA mehet majd gnárk ürüléket takarítani,
meg légforgalmi járműveket vezetni és sárká-
nyokat taníthat szobatisztaságra... Szegény...
Bizony, bizony, gyerekek! Eléggé kemény sors
várt a rosszul teljesítő diákokra. Sajnos, akkor
még nem fogta fel mindenki ennek a fon-
tosságát...
Teltek, múltak a hónapok. Folyamatosan ki-
képzéseken vettem részt, szivárványlovaglás-
tól kezdve a robotprogramozáson át a multi-
funkcionális AHF poroltó használatáig. Ennek a