Page 14 - Zsiráf Magazin - 2017. március
P. 14

A HAMISÍTÁS





            VESZÉLYEIRŐL MÁR





            ELEKTRONIKUSAN IS







                                                              A jövő generációja, a mostani általános és
                                                              középiskolás korosztály, sokkal hamarabb
                                                              válik a fogyasztói társadalom szereplőjé-
                                                              vé, mint a korábbi nemzedékek bármelyike.
                                                              Legyen  szó a termékek felkutatásáról vagy
                                                              megvásárlásáról, a fiatalok tudják, mit akar-
                                                              nak. Csak azt nem, milyen áron.


                                                              Többek között ez derült ki számunkra az
                                                              elmúlt 4-5 év szakmai fórumain,  hazai  és
                                                              nemzetközi konferenciáin és az interaktív
                                                              osztályfőnöki órák során, ahol megtapasz-
                                                              taltuk, hogy ez a korosztály nincs tisztában
                                                              sem az interneten történő vásárlás kockáza-
                                                              taival, sem a hamisítás következményeivel.
                                                              A pedagógusok részéről egyértelmű igény
                                                              mutatkozik arra, hogy az oktatási anyag ré-
                                                              szévé váljon az effajta felvilágosítás. A té-
                                                              makör, annak specifikussága miatt azonban
                                                              számukra is kevéssé ismert, emiatt pedig na-
                                                              gyon nehéz olyan hiteles információkat át-
                                                              adni a tanulóknak, amelyek egyaránt érdeke-
                                                              sek, hasznosak és könnyen befogadhatóak.
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19